A Cumpagnia di Xikoo Industry hà participatu à a 18th (2020) Exhibition China Animal Zoolevage

A diciottesima (2020) China Animal Husbandry Exhibition esibita in Changsha International Convention and Exhibition Center da u 4 à u 6 di settembre di u 2020. U cooler d'aria evaporativu Xikoo furnisce soluzioni di ventilazione è di rinfrescante generale per l'industria di l'allevamentu di l'animali.A dumanda di ventilazione è rinfrescante hè assai grande, è a temperatura è l'ambiente affettanu direttamente a pruduzzioni.Dunque, i requisiti per a ventilazione generale è u rinfrescante seranu ancu più altu.Dapoi 13 anni, a cumpagnia di refrigeratori d'aria evaporativa Xikoo hè stata impegnata à a produzzione di l'equipaggiu di ventilazione è di rinfrescante per l'ambiente generale, un cooler d'aria ecologicu, è i fan di scarico.Soluzioni di qualità high-end è eccellenti cuncepimentu aiutanu i clienti à ottene u scopu di riduce e malatie è di aumentà a produzzione.

 

Sicondu i bisogni di i clienti, a nostra squadra hà sviluppatu un pruduttu cù un effettu di rinfrescante megliu basatu annantu à u stilu di cooler d'aria evaporativu industriale uriginale Model XK-25ST, stu mudellu hè statu ancu messu in u nostru stand in mostra, assai clienti sò interessanti nantu à stu mudellu, perchè assai adattatu per aduprà in splutazioni cù diffusori d'aria è ducting.A più specialità hè nantu à u pad di raffreddamentu, a dimensione normale di u pad di raffreddamentu per l'industria evaporativa di l'aria hè (660 + 30) x770x100mm, è avà u novu mudellu hè cun (660 + 30) x770x120mm pad di raffreddamentu, più grossu, cusì l'efficienza di evaporazione serà più. più altu, allura ùn ci hè micca dubbitu nantu à l'effettu di rinfrescante chì serà più bonu.

 

È eccettu nantu à u mudellu aghjurnatu, per u sistema di cuntrollu di l'industria evaporative air cooler, avemu una nova svolta.Ci hè un cuntrollu remoto APP, cambiamentu di modu automaticu, cuntrollu visuale.

 

Control remoto APP:

  1. APP interruttore flessibile, cambia u modu di travagliu
  2. APP aghjusta a velocità di u ventu, supporta 1 à 12 velocità
  3. L'APP cuntrolla a direzzione di u cooler d'aria, include avanti è retrocede
  4. APP cuntrolla se u dispusitivu hè attivatu
  5. L'app attiva a funzione di pulizia automatica

 

Cambiamentu di modu automaticu:

  1. Si ponu stabilisce parechje regule di u periodu di tempu, u cooler d'aria stabilisce automaticamente u modu secondu u periodu di tempu
  2. Turnate à u modu automaticu, u cooler d'aria cambierà automaticamente i modi secondu e regule secondu a temperatura attuale

 

Control visuale:

Per mezu di a pagina iniziale di a piattaforma di PC, pudete capisce intuitivamente l'infurmazioni intelligenti di u dispositivu di a reta di cuntattu di l'articulu, è u persunale di turnu pò capisce intuitivamente u layout di l'equipaggiu è u statu di u funziunamentu di l'equipaggiu currispundente.

 

Se vulete sapè di più, per piacè cuntattate a cumpagnia XIKOO.

nutizie 2 pic1 nutizie 2 pic2 nutizie 2 pic3


Tempu di pubblicazione: 28-ottobre-2020